Subject: Projekti kooskõlastamine: (VT2195) Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine - Kiriku tee arendus
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 14:42:27 +0200

Tere!

Saadame teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Enefit AS

Projekt nr: VT2195

Projekti nimi: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine -
Kiriku tee arendus

Projekti aadress: Kiriku tänav, Nõo alevik, Nõo vald, Tartu maakond

Projektiga seotud teed: 22154 Aiamaa- Nõo tee

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.